Laatste dag😥

6 augustus 2018 - Shanghai, China

De laatste dag alweer! Vandaag een vrije dag😍🙌🏻👏🏻! We ontbijten eerst op de 25e verdieping met een prachtig uitzicht zoals je op de foto’s kunt zien! Daarna online inchecken wat zowaar in 1 keer lukt. En toen heel stoer met een taxi, het is echt te warm en te ver lopen, naar het centrum. Daar heerlijk over de bazar gelopen. Het is nu een stuk rustiger gelukkig! Heerlijk souveniertjes gekocht, lampionnen voor de tuin en ook nog een Chinese tuin bezocht. Maaike kreeg korting op dr studentenkaart hahaha. Lekker broodje en latte caramel macchiato bij 1 vd 680! Starbucks v alleen Shanghai😂! Daarna een taxi terug naar t hotel. Lekker aan een biertje nu en straks uitgebreid in bad. Vanavond sluiten we af bij de Italiaan. We hebben nu genoeg Chinees gegeten😂!

Het was echt een geweldige vakantie! Ik denk dat we er nog lang over na zullen praten! In korte tijd zoveel indrukken, veel verhalen gehoord, leuke mensen ontmoet, kortom FANTASTISCH!!!!

1. Ton de Bruyn:
    6 augustus 2018
    Ziet er weer top uit allemaal . Lekker rustig aan zo’n dagje . Goede reis terug !
  2. Bep-:
    6 augustus 2018
    Goede reis terug ,ik zal je verhalen missen.
  3. Jolanda Clemens:
    6 augustus 2018
    Ik vond het erg leuk om jullie vakantie te volgen
    En snap dat jullie het zo leuk hebben
    Echt heel mooi en indrukwekkend
    Geniet nog van jullie laatste dag
    En een hele goede terugreis✈️