Fietsen op de stadsmuur, bezoek aan de moslimwijk en met de nachttrein op doorreis....

1 augustus 2018 - Suzhou, China

De dag begon goed! Lekker fietsen op de stadsmuur. De temperatuur is goed te doen, lekker bewolkt. Dikke pret met elkaar. Mooie foto’s tussen de kantelen van de stadsmuur, lekker windje en heel hard meezingen met bicycle van Queen. Na een uurtje fietsen gingen we naar de moslimwijk. Dat was echt een hele belevenis om daar over de markt te lopen. Al die eetkraampjes en delicatessen die wij echt kennen, laat staan herkennen. Ik heb heerlijk kunnen fotograferen.

Na de moslimwijk naar de salon waar sommige van ons een voetzoolreflex massage kregen. Ik ben uiteraard mee gegaan. Maaike vond dit niks en is naar de Starbucks gegaan. Ik heb genoten hoor! Soms iets te hard naar mn zin maar nek en schouders waren heerlijk!!! Wilde ze ook nog wel mn eelt weghalen. Haha heb ik mooi voor bedankt. Zag het mesje v mn buurman niet gedesinfecteerd terug gaan in het zakje😩!

Toen was het alweer tijd voor de lunch. Dit keer een buffet in een theater. Zo luxe hadden we het nog niet gehad. Heerlijk gegeten! Er was iemand vd groep jarig en werd een grote taart gebracht, erg leuk! Daarna naar de railway station. Nou dat was weer een hele ervaring, pffff. Helaas zijn Maaike en ik gesplitst. Eerst ff flink van gebaald maar ik leg me er bij neer. Het is maar een nachtje. Maaike ligt bij een meiske waar ze veel mee optrekt dus dat is leuk voor haar. Van slapen komt denk ik niks. Mijn god wat klein en primitief. Maar we hebben gelukkig veel lol met elkaar! We konden wel bij elkaar maar dan met twee chinezen. Haha hadden we allebei weinig trek in.

Inmiddels zijn we er bijna. Heb nauwelijks geslapen. Je bed is een plank met een deken....en ik heb een snurker op de kamer die heel China omzaagt. T gaat dwars door mn oordoppen heen! Nou ja in het volgende hotel slapen we wel weer bij. Vandaag hebben we niet veel op t programma en dat is vast heel bewust zo gedaan😜!

1. Ton de Bruyn:
    1 augustus 2018
    Gave foto’s en wat een belevenissen . Geweldig !
  2. Nico van Duijn:
    1 augustus 2018
    Goh meiden wat zit er een tempo in zeg jullie zijn kapot als jullie weer thuis zijn.Wel erg mooi allemaal.