Hangzhou - Wuzhen

3 augustus 2018 - Wuzhen, China

Vandaag staat de heilige Linying Tempel, beroemd om zijn lachende mollige geluksboeddha, op het programma. Vanaf de tempel schijnen we een mooi uitzicht te hebben op de 'Berg-die-van-verre-aangevlogen-kwam' en bezoeken we een theeplantage met de beste thee uit China.

Het regent al sinds gisteravond. Met als voordeel dat t even wat koeler is (nog steeds 30 graden😂) maar voor de foto’s maken een beetje balen. Wellicht weer droog eer we er zijn! In de middag reizen we door naar het wellicht best bewaarde waterdorp van de Yangtze delta, Wuzhen. Ons hotel hier ligt op een unieke locatie. We maken hier een stadstour door een wirwar van straatjes en kanalen. En in de avond maken we een cruise door de verlichte kanalen!

Zin in!!!!

Inmiddels zit de dag erop. We hebben veel regen gehad vandaag maar desondanks wel een super dag! Tempel was echt prachtig. Daar heeeel veeeel foto’s gemaakt! De theeplantage vond iedereen erg leuk maar kende dit al van Sri Lanka.

Toen weer twee uur verder reizen naar Wuzhen. Echt zo jammer dat t daar regende! We hebben hier een hotel in het water. Super gaaf! Een onwijs grote kamer joh! Vanavond gaan we met kleine gondels varen! Die foto ‘s komen dus nog!

1. Jolanda Clemens:
    3 augustus 2018
    Wow wat ziet het er allemaal gaaf uit zeg.
    Jullie komen echt ogen te kort.
    Ben benieuwd naar de foto' s van de avondcruise.
    Blijven genieten meiden en ook van de regen. Heerlijk toch zo'n bui op je kop