The great wall en lamatempel

27 juli 2018 - Beijing, China

Vandaag vroeg op pad naar de Grote Muur! Het is drukkend warm! De zon laat zich even niet zien en dat is wel even lekker. Na anderhalf uur arriveren we bij het stuk waar wij via een kabelbaan omhoog gaan. Op zich was dat al hilarisch genoeg. Daarna brak de zon door en was het zweten geblazen. De sefie-stick geinstalleerd en ja daar stonden we dan op de Grote Muur en ik moet zeggen dat het echt enorm indrukwekkend was!!! We hebben uiteraard een stuk over de muur gelopen en gekommen en gedaald in die enorme hitte maar hadden dit voor geen goud willen missen!!! De foto’s staan nu te uploaden en volgen later....

Na een heerlijke chinese lunch en een koud biertje gingen we weer verder op pad. Nu op weg naar de lama en confusion tempels. Midden in die gekke drukke stad met 20 miljoen inwoners. De tempels waren erg indrukwekkend. We mochten binnen geen foto’s maken maar stiekem wel gedaan hoor....het was te mooi!

Nu hebben we vrij. we komen even bij op de hotelkamer met een soepje en gaan straks met een ander stel (ook een moeder met dochter) ff de stad in. Lekker eten en dan daarna naar het Olympisch stadion wandelen.

De foto’s volgen later.....